niedziela, 6 stycznia 2013

Liebster Award

Dziękuję wszystkim za nominację, bo chociaż nie lubię odpowiadać na te pytania i miałam zamiar tego nie robić, ale jednak doceniłyście moją pracę, więc jestem Wam coś winna. Nie obraźcie się, jeżeli ja nikogo nie nominuję, bo gdybym mogła, to każdemu komu zależy, dałabym tą nominację, tyle że ja już nie mam sił na to.

Pytania od wanilia.

1. Co daje Ci pisanie?
Myślę, że pisanie daje mi jakąś przyjemność. Odciąga mnie od problemów świata rzeczywistego, nad którymi nie potrafię zapanować, a pozwala mi zapanować nad światem stworzonym przeze mnie. 
2. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
W wolnych chwilach uwielbiam czytać książki, oglądać filmy oraz pisać lub rozmawiać z moimi przyjaciółmi. Zdarza się, że wykorzystuję ten czas, żeby się wyspać na wsze czasy.
3. Co jest Twoim największym marzeniem?
Marzę o tym, żeby moja rodzina była zdrowa oraz szczęśliwa.
4. Ulubiony owoc?
Banan.
5. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Oczywiście, że tak. Przecież gdybym w to nie wierzyła, to nie pisałabym tego bloga. 
6. Za czym tęsknisz najbardziej?
Za moimi rodzicami, kiedy jestem w podróży.
7. Ulubiona piosenka?
Nie mam ulubionej piosenki.
8. Z czym wiążesz swoją przyszłość?
Nie wiem. Nie mam jeszcze planów na przyszłość. 
9. Uważasz homoseksualizm za chorobę?
No cóż... Nie jest to łatwe pytanie, tym bardziej, że jestem chrześcijanką. Nie uważam, że homoseksualizm jest chorobą, uważam, że to jest zwykłe niedociągnięcie, które ma takie przykre skutki. 
10. Masz konto na portalu społecznościowym?
Mam.
11. Ulubiony zapach świeczki?
Pomarańczy.

Pytania od #bravery

1. Dlaczego zaczęłaś pisać?
Myślę, że z powodu mojej przyjaciółki, która nalegała, żebym zaczęła pisać. 
2. Co znaczy dla Ciebie muzyka?
Powiem tak: jestem w stanie przeżyć bez niej, lecz to ona barwi świat, który może się stać piękniejszy.
3. Jakiej muzyki słuchasz?
Zazwyczaj smutnych piosenek słucham, ponieważ tylko one dają mi wenę.
4. Kto jest Twoim muzycznym idolem (jeśli takiego masz) i dlaczego?
Nie mam. 
5. Kto lub co jest Twoja inspiracją w życiu?
Moi rodzice oraz najlepsza przyjaciółka. 
6. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Nie mam.
8. Jaka książkę ostatnio przeczytałaś i czy Ci się podobała? (jeśli tak, to dlaczego)
"Syn Neptuna" R.Riordana - Oczywiście, że mi się podobała - jak każda inna książka Jego autorstwa.
9. Gdybyś nie miała umiejętności pisania, czym chciałabyś ją zastąpić?
Chciałabym umieć śpiewać oraz mieć słuch.
10. Grasz na jakimś instrumencie?
Tylko na trójkącie.
11. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?
Myślę, że teraz mogę powiedzieć, iż pies.

Pytania od Alicja Styles

1. Ulubiona piosenka One Direction? 
"Little Thing"
2. Co myslisz o związku Harrego z Taylor? 
Nie mam zdania. Nie interesuje mnie to z kim Harry bądź Taylor się spotyka. Jeżeli są szczęśliwi no to tylko można im gratulować.
3.Z kim z zespołu poszłabys najchętniej na randkę?
Niall.
4. Za co lubisz poszczególnych członków zespolu najbardziej?
Raczej za co ich kiedyś lubiłam. Myślę, że za ich styl bycia oraz głos.
5. Jaki jest twój ulubiony film?
Nie mam.
6. Najgłupsza rzecz którą zrobiłaś w swoim życiu? 
Nie pamiętam.
7. Jeśli miałabys spędzic cały dzień z wybranym członkiem 1D, kto by to był? 
Niall.
8. Dlaczego i od kiedy jesteś Directioners? 
Byłam Directioners od listopada 2011r. do lipca 2012r. Nie potrafię powiedzieć, dlaczego.
9.Jakie masz największe marzenie? 
Żeby moja rodzina była zdrowa i szczęśliwa.
10. Lubisz czytać opowiadania z 1D ? 
Nie. Uwielbiam czytać opowiadania, które są napisane przez wyjątkowe autorki. 
11. Co twoi znajomi sądzą o 1D??
Tyle pamiętam, że się tylko wyśmiewali.

Nowy rozdział już jutro ;)

3 komentarze:

  1. Mam tylko jedno pytanie; Dlaczego przestałas być Diretionerką?
    Nie chodzi o to, że cię przymuszam do odpowiedzniea, bądź coś, ale.. Ja osobiście się przyzjaę, że ja także zaprzestałam być Directionerą już w grudniu 2012 r. Ponieważ zauważyłam, ze One Direction zmieniło się - aż za bardzo, wydali mi sie tacy plastikowi.
    Tylko pytanie "czemu?" ty zaprzestałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że jednym z powodów również jest to, że się zmienili. Tylko, że mając 16 lat i szaleć za kimś kogo się nie spotka? Miałam tego dosyć. Zawsze wyznawałam, że najpierw patrzę na charakter, a następnie na wygląd. Tutaj odwrotnie było. Teraz mi łatwiej jest bez nich, musiałam się od tego uwolnić :d

      Usuń
    2. Rozumiem, ja jeszcze nie mam 16 dopiero w maju 15. Jednak ich zmiana w osoby, które boją się plotek na ich temat - przerazili mnie i już wolę myśleć, że tak lepiej. :-)

      Usuń